NASZE REALIZACJE / KŁADKI
wróć do pozostałych kategorii>>

BIAŁE BŁOTA
Rozbudowa dróg gminnych: ul. Jesionowa w Łochowie, przejście przez Kanał Notecki, ul. Niedźwiedzia w Łochowie i drogi powiatowej nr 1536C Łochowo-Lipniki polegająca na budowie ścieżki pieszo- rowerowej na terenie miejscowości Łochowo, Drzewce (rozbudowa drogi gminnej ul. Długiej poprzez ul. Wąską do ul. Długiej), Murowaniec, Kruszyn Krajeński
07.2017 – 03.2018
Zadanie obejmowało wykonanie projektu budowlanego, projektu wykonawczego i materiałów przetargowych dla budowy kładki przez Kanał Notecki w m. Łochowo, gmina Białe Błota. Zaprojektowano trzy niezależne ustroje nośne oparte na wspólnych podporach: przęsło główne w formie kratownicy z jazdą dołem i pomostem kompozytowym oraz pięcioprzęsłowe konstrukcje najazdowe o konstrukcji żelbetowej w układzie ramowym.
- rozpiętość przęsła głównego: 30,37m
- długość całkowita: 158,9m
- szerokość użytkowa: 2,9m
- obciążenie użytkowe 4 kN/m2
Inwestor: Gmina Białe Błota
Kanał Górnonotecki jest elementem śródlądowej drogi wodnej łączącej Wartę z Kanałem Bydgoskim. Przyjęte światło pionowe i poziome pod konstrukcją zapewnia spełnienie wymogów skrajni żeglugowej.
Budowa wiaduktu nad linią kolejową nr 9 Warszawa Wschodnia Osobowa – Gdańsk Główny, w ciągu ul. Marii Skłodowskiej – Curie i Ceramicznej w Ciechanowie w ramach projektu POIiŚ 5.1-35 pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III”
20.10.2020 –
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla potrzeb budowy wiaduktu drogowego dla ruchu pieszo – rowerowego nad obszarem kolejowym i torami linii kolejowej nr 9 w ciągu ul. Marii Skłodowskiej – Curie i Ceramicznej w Ciechanowie.
- rozpiętość przęsła: 26,80m
- szerokość użytkowa: 3,0m
- obciążenie użytkowe 5 kN/m2
Zamawiający: PKP S.A. Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Centralny Warszawa
Gmina Miejska Ciechanów
Na etapie koncepcji rozważane były dwa rozwiązania – budowa tunelu oraz obiektu nad torami. Ze względu na wysoki poziom wód gruntowych do dalszych prac projektowych wybrany został wiadukt umożliwiający przeprowadzenie ruchu pieszego i rowerowego.
Wykonanie dokumentacji projektowej pn. „Budowa kładki nad Potokiem Oliwskim pomiędzy parkiem miejskim a budynkiem przy ul. Pomorskiej 94”
06.08.2019 – 05.06.2020
Zakres dokumentacji projektowej obejmował rozbiórkę istniejącej konstrukcji oraz budowę nowej kładki. Zaprojektowana została lekka konstrukcja o charakterze parkowym z wykorzystaniem nowoczesnych materiałów kompozytowych. Przebudowie podlegać będą również schody oraz dojścia do obiektu.
- rozpiętość przęsła: 11,66m
- szerokość użytkowa: 2,90m
- obciążenie użytkowe 5 kN/m2
Zamawiający: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska
Przyjęte rozwiązania zostały uzgodnione z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.


