loader image

NASZE REALIZACJE / OBIEKTY KOLEJOWE

wróć do pozostałych kategorii>>

RUTKI

TCZEW

KALISZ

Opracowanie przeglądu specjalnego kolejowych obiektów inżynieryjnych – most kolejowy w km 17,106 na linii kolejowej nr 234 i most kolejowy w km 30,808 na linii kolejowej nr 229 w związku z realizacją zadania pn.: Przygotowanie linii kolejowych nr 234 na odcinku Kokoszki – Stara Piła oraz nr 229 na odcinku Stara Piła – Glincz jako trasy objazdowej na czas realizacji projektu ,,Prace na alternatywnym ciągu transportowym Bydgoszcz – Trójmiasto, etap I.”

06.08.2018 – 30.10.2018 r.

Przedmiotem zamówienia jest weryfikacja aktualnego stanu obiektów inżynieryjnych oraz określenie, czy dany obiekt spełnia wymagania niezbędne do osiągnięcia prędkości projektowej 80 i 100 km/h na linii nr 234 oraz 100 i 120 km/h na linii nr 229 dla klasy obciążenia C3, D4 oraz dla pojazdów referencyjnych 218Mc, 219M, 220M i 221 M. W opracowaniu określono również zakres niezbędnych robót umożliwiających uzyskanie przez obiekty wymaganych właściwości funkcjonalno-użytkowych.

  • jednoprzęsłowy most kratownicowy z jazdą górą w km 17,106 linii 234m
  • trójprzęsłowy most kratownicowy z jazdą górą w km 30,808 linii 229m

Zamawiający: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Region Północny

Stan techniczny obiektów ustalono na podstawie wizji lokalnych, badań materiałowych oraz obliczeń statyczno- wytrzymałościowych. Ocena stanu technicznego mostu obejmowała czynności mające na celu zinwentaryzowanie oraz ocenę ewentualnych uszkodzeń podpór wraz z ich izolacją, łożysk, konstrukcji ustroju nośnego, pomostu i elementów wyposażenia obiektu.

Remont mostów na linii kolejowej nr 729 Górki – Zajączkowo Tczewskie w km 4,761 oraz na linii kolejowej nr 735 Górki – Zajączkowo Tczewskie ZTA w km 4,761

27.01.2016 – 11.04.2016 r.

Zakres zadania obejmował inwentaryzację uszkodzeń istniejących konstrukcji, badania materiałowe, a następnie sporządzenie dokumentacji projektowej w zakresie naprawy zabezpieczeń antykorozyjnych, naprawy powierzchni betonowych, wbudowanie rusztu stalowego i nowe pomosty robocze oraz wymianę nawierzchni kolejowej.

  • dwa przęsła kratownicowe o pasach równoległych, górą otwarte z jazdą dołem, rozpiętość teoretyczna: 2×34,365m, długość eksploatacyjna: 72,23m – obiekt w ciągu linii nr 729
  • dwa przęsła kratownicowe o pasach równoległych, górą otwarte z jazdą dołem, rozpiętość teoretyczna 2×34,365m, długość eksploatacyjna: 69,81 m – obiekt w ciągu linii nr 735

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Gdyni

Wykonane badania materiałowe umożliwiły optymalny dobór technologii wymiany uszkodzonych elementów konstrukcyjnych.

Rozbudowa ulic w ciągu DW450 na odcinku od ul. Śródmiejskiej do granicy miasta wraz z przebudową wiaduktu kolejowego

12.04.2016 – 6.03.2020 r.

Dokumentacja projektowa obejmowała swoim zakresem przebudowę kolejowego obiektu inżynieryjnego – wiaduktu w km 108,492 linii kolejowej nr 14 Łódź Kaliska – Tupice nad ul. Częstochowską w Kaliszu. Celem przebudowy jest uzyskanie normatywnej skrajni drogowej pod obiektem oraz dostosowanie wiaduktu do nowej geometrii układu drogowego.

  • Zaprojektowano obiekt o rozpiętościach przęseł 2×16,56 m i konstrukcji płytowej (dźwigarobeton)
  • klasa obciążenia k+3 wg PN-85/S-10030

Zamawiający: Highway sp. z o.o.

Istniejący wiadukt został wzniesiony w 1905 roku i był wielokrotnie modernizowany. Parametry skrajni drogowej pod obiektem nie spełniają obowiązujących przepisów. Technologia budowy nowego obiektu zakłada realizację robót przy założeniu utrzymania ruchu po jednym torze.

Polityka Cookies

Ta strona używa ciasteczek (plików cookies), aby zapewnić Ci wygodniejsze korzystanie z tej strony, a nam pomóc analizować wykorzystanie strony. Informacje o plikach cookies przechowywane są w przeglądarce Twojego urządzenia. Możesz je tam zablokować. Wchodząc na naszą stronę możesz zezwolić na zapisanie wszystkich ciasteczek, tylko  tzw. niezbędnych plików cookies lub całkowicie wyłączyć ciasteczka.

Na tej  stronie wykorzystujemy pliki cookies własne w celu zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych funkcji strony oraz pliki cookies podmiotów trzecich (Google) w celu korzystania z narzędzi analitycznych.

Pliki cookies  używane na naszej stronie nie gromadzą żadnych danych osobowych ani żadnych informacji poufnych zapisanych na użądzeniu, którego używasz do odwiedzenia naszej strony www.

Jakie pliki cookies wykorzystujemy na naszej stronie:

Funkcjonalne pliki cookies: - te pliki pomagaja na prawidłowe działanie strony. 

Niezbędne pliki cookies: - w tych plikach cookies zapisana zostanie informacja o Twoich ustawieniach plików cookies. Jeśli nie zezwolisz na nie, za każdym razem, kiedy wejdziesz na nasza stronę, zobaczysz baner z informacją o ciasteczkach.

Pliki cookies Google Analytics - na stronie korzystamy z Google Analytics - jest to narzędzie, które pozwala przeglądać, analizować oraz gromadzić dane statystyczne związane z aktywnością osób odwiedzających naszą stronę.

Google Analytics gromadzi informacje na temat Twojej aktywności na stronie (informacje zapisane przez Google Analytics mogą zawierać nazwę odwiedzanej strony, jak długo byłeś na naszej stronie oraz unikalny numer IP Twojego urządzenia końcowego). Firma Google może  wykorzystywać te informacje do budowania Twojego profilu użytkownika. Te z kolei informacje, mogą zostać wykorzystane do ustawień kampanii reklamowych wykorzystujących narzędzie Google Ads. Jeżeli nie chcesz, by Twoje dane zostały zapisane,  możesz wyłączyć wykorzystywanie tych plików cookies (Pliki Cookies podmiotów zewnętrznych).