loader image

NASZE REALIZACJE / OBIEKTY DROGOWE

wróć do pozostałych kategorii>>

BUKOWNO

UJŚCIE

TCZEW

Wykonanie dokumentacji projektowej pn. „Budowa bezkolizyjnego połączenia drogowego ul. Kolejowej z ul. 1-go Maja w Bukownie”

30.04.2019 –

Wielobranżowa dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem budowę ulicy stanowiącej połączenie ul. Kolejowej i 1 Maja w Bukownie wraz z budową wiaduktu nad torami kolejowymi i przebudową istniejącej infrastruktury. Połączenie obsługiwać będzie przede wszystkim ruch samochodów osobowych oraz służb ratowniczych. Po opracowaniu wielowariantowej koncepcji projektowej do dalszych prac projektowych wskazany został wariant jednoprzęsłowego wiaduktu łukowego z pomostem żelbetowym.

  • rozpiętość przęsła: 115,0m
  • szerokość przęsła 12,20m
  • klasa obciążenia B wg PN-85/S-10030

Zamawiający: Gmina Bukowno. Urząd Miejski w Bukownie

Wiadukt w Bukownie z uwagi na projektowaną rozpiętość przęsła zaliczać się będzie do obiektów o znacznej rozpiętości.

Rozbudowa drogi krajowej nr 11 w zakresie rozbudowy mostu przez rzekę Gwda i mostu przez rzekę Noteć w miejscowości Ujście

08.02.2019 – 04.2021

Celem inwestycji jest rozbudowa mostu przez rzekę Gwda i mostu przez rzekę Noteć w ciągu drogi krajowej nr 11 km 190+636 oraz 190+859 w m. Ujście. Zakres inwestycji obejmuje całkowitą rozbiórkę istniejących obiektów oraz zastąpienie je nowymi. Zaprojektowano dwa obiekty łukowe o pomostach zespolonych i rozpiętościach 65,9 m (most na rzece Gwda) oraz 50,0 m (most na rzece Noteć).

  • rozpiętość przęsła: 55,50m
  • szerokość przęsła 18,18m
  • klasa obciążenia A wg PN-85/S-10030

Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Poznaniu

Na odcinku drogi między mostami zaprojektowano mury oporowe podtrzymujące skarpy nasypów.

Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki istniejącego oraz budowy nowego wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 009 Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny km 295,967 w ciągu drogi gminnej nr 198199G – ulicy Nowy Rynek w Tczewie

18.12.2019 –

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji projektowych, kompleksowych, wielobranżowych dokumentacji projektowych budowlanych, wykonawczych i kosztorysowych wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji formalno-prawnej umożliwiającej zrealizowanie inwestycji polegającej na rozbiórce istniejącego wiaduktu drogowego oraz budowie w jego dotychczasowej lokalizacji nowego wiaduktu drogowego nad czynną linią kolejową nr 009 Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny w ciągu ulicy Nowy Rynek w Tczewie

  • rozpiętość przęsła: 55,50m
  • szerokość przęsła 18,18m
  • klasa obciążenia A wg PN-85/S-10030

Zamawiający: Zakład Usług Komunalnych

Na czas rozbiórki istniejącego wiaduktu i budowy nowego obiektu sieci uzbrojenia zostaną przełożone na tymczasową konstrukcję wsporczą

WYSOKIE MAZOWIECKIE

ZAMBRÓW PRUSZKI

SUPRAŚL

Rozbudowa drogi krajowej nr 66 na odcinku przejścia przez Wysokie Mazowieckie od km 18+560 do km 22+500.

02.03.2017 – 05.09.2019

Celem inwestycji była rozbudowa drogi krajowej nr 66 na odcinku od km 18+560 do km 22+500 oraz przejście przez rzekę Brok w mieście Wysokie Mazowieckie. Zakres dokumentacji projektowej branży mostowej obejmował rozbiórkę istniejącego i budowę nowego obiektu mostowego w ciągu ul. 1 Maja w km 19+689 DK66.

Zaprojektowano konstrukcję umożliwiającą zwiększenie istniejącego światła poziomego i pionowego zapewniając poprawę warunków przepływu wód powodziowych. Most wykonano w technologii monolitycznej – ustrój w formie płyty żelbetowej. Obiekt posadowiono na palach wielkośrednicowych.

Parametry techniczne:

  • rozpiętość przęsła: 14,47m
  • szerokość przęsła: 17,80m
  • kąt skrzyżowania z przeszkodą: ~46°
  • klasa obciążenia: A wg PN-85/S-10030

Zamawiający: Gmina Miejska Wysokie Mazowieckie
Jednostka projektowa: Highway Sp. z o.o.
Inwestor: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku

Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu przez rzekę Jabłonkę w msc. Zambrów Pruszki na drodze krajowej nr 63

18.04.2017 – 07.05.2018

Zadanie dotyczyło opracowania dokumentacji projektowej dla budowy mostu przez rzekę Jabłonkę w miejscowości Zambrów Pruszki na drodze krajowej nr 63 oraz sieci uzbrojenia terenu w niezbędnym zakresie.

Zakres opisywanego przedsięwzięcia obejmował rozbiórkę istniejącego oraz budowę nowego obiektu mostowego, projekt mostu tymczasowego, przebudowę odcinka DK63 wraz z budową chodników, ścieżki pieszo-rowerowej i zjazdu publicznego do ul. Brzozowej.

Parametry techniczne:

  • rozpiętość przęsła: 23,20m
  • szerokość przęsła: 14,18m
  • klasa obciążenia projektowanego mostu: A wg PN-85/S-10030 i pojazd specjalny kl. 150 dla pomostu
  • klasa obciążenia mostu tymczasowego: B wg PN-85/S-10030

Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku

Przebudowa mostu przez rzekę Supraśl w miejscowości Supraśl w km 20+631 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 676

17.03.2015 – 20.06.2016

Zadanie dotyczyło opracowania dokumentacji projektowej dla przebudowy mostu drogowego wraz z dojazdami oraz przebudową sieci uzbrojenia terenu.

Zaprojektowano jednoprzęsłowy most łukowy z jazdą dołem. W projekcie przewidziano wykonanie stalowych dźwigarów łukowych oraz pomostu w formie sprężonej płyty betonowej opartej na ruszcie stalowym. Przebudowywany odcinek drogi o długości 1424,16 m obejmował m.in. budowę chodników, ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-rowerowego, budowę przejść dla płazów i małych ssaków, czy zatok autobusowych.

Parametry techniczne:

  • rozpiętość przęsła: 72,00m
  • szerokość przęsła: 14,12m
  • klasa obciążenia projektowanego mostu: A wg PN-85/S-10030

Zamawiający: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

WIZNA

Rozbudowa mostu przez rzekę Narew w miejscowości Wizna w km 21+649 drogi krajowej nr 64

12.11.2019 – 20.12.2021

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest rozbiórka istniejącego mostu mostu przez rzekę Narew w miejscowości Wizna oraz budowa nowego obiektu wraz z zapewnieniem infrastruktury towarzyszącej, budowę obiektu tymczasowego na czas realizacji projektowanego mostu oraz przebudowę sieci uzbrojenia terenu.

Istniejący obiekt składa się z siedmiu przęseł o łącznej długości 182,25 m (194,93 m wraz ze skrzydłami). Zgodnie z zachowaną dokumentacją archiwalną masywne podpory pośrednie wykonane są w formie żelbetowych tarcz, a obiekt posadowiony jest pośrednio na palach żelbetowych. Przyczółki wykonane są w formie klasycznych żelbetowych, masywnych korpusów ze skrzydłami prostopadłymi do osi obiektu.

Projekt zakłada zachowanie istniejącej osi trasy, która przebiega w odcinku prostym. Przewidziano również budowę ścieżki pieszo-rowerowej (po lewej stronie) oraz chodnika (po prawej stronie). Nowy most stały zaprojektowano jako układ pięcioprzęsłowy, ciągły o konstrukcji stalowo-betonowej w technologii zespolonej. Obiekt zostanie oparty na sześciu żelbetowych podporach w tym czterech pośrednich.

Parametry techniczne:

  • rozpiętości przęseł: 30,0 +3 x 41,0 +30,0m = 183,00m
  • szerokość przęsła: 14,94m
  • klasa obciążenia ruchomego: kl I wg PN-EN 1991-2 + STANAG 150

Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku

Polityka Cookies

Ta strona używa ciasteczek (plików cookies), aby zapewnić Ci wygodniejsze korzystanie z tej strony, a nam pomóc analizować wykorzystanie strony. Informacje o plikach cookies przechowywane są w przeglądarce Twojego urządzenia. Możesz je tam zablokować. Wchodząc na naszą stronę możesz zezwolić na zapisanie wszystkich ciasteczek, tylko  tzw. niezbędnych plików cookies lub całkowicie wyłączyć ciasteczka.

Na tej  stronie wykorzystujemy pliki cookies własne w celu zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych funkcji strony oraz pliki cookies podmiotów trzecich (Google) w celu korzystania z narzędzi analitycznych.

Pliki cookies  używane na naszej stronie nie gromadzą żadnych danych osobowych ani żadnych informacji poufnych zapisanych na użądzeniu, którego używasz do odwiedzenia naszej strony www.

Jakie pliki cookies wykorzystujemy na naszej stronie:

Funkcjonalne pliki cookies: - te pliki pomagaja na prawidłowe działanie strony. 

Niezbędne pliki cookies: - w tych plikach cookies zapisana zostanie informacja o Twoich ustawieniach plików cookies. Jeśli nie zezwolisz na nie, za każdym razem, kiedy wejdziesz na nasza stronę, zobaczysz baner z informacją o ciasteczkach.

Pliki cookies Google Analytics - na stronie korzystamy z Google Analytics - jest to narzędzie, które pozwala przeglądać, analizować oraz gromadzić dane statystyczne związane z aktywnością osób odwiedzających naszą stronę.

Google Analytics gromadzi informacje na temat Twojej aktywności na stronie (informacje zapisane przez Google Analytics mogą zawierać nazwę odwiedzanej strony, jak długo byłeś na naszej stronie oraz unikalny numer IP Twojego urządzenia końcowego). Firma Google może  wykorzystywać te informacje do budowania Twojego profilu użytkownika. Te z kolei informacje, mogą zostać wykorzystane do ustawień kampanii reklamowych wykorzystujących narzędzie Google Ads. Jeżeli nie chcesz, by Twoje dane zostały zapisane,  możesz wyłączyć wykorzystywanie tych plików cookies (Pliki Cookies podmiotów zewnętrznych).