NASZE REALIZACJE / TUNELE
wróć do pozostałych kategorii>>

OLECKO
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 655 wylot w kierunku msc. Wieliczki w zakresie przejścia w nasypie kolejowym i nowego chodnika
28.12.2015 – 31.10.2016
Rozbudowa w celu zwiększenia bezpieczeństwa pieszych oraz rowerzystów poruszających się wzdłuż drogi wojewódzkiej zaprojektowano tunel w nasypie kolejowym w formie konstrukcji gruntowo-powłokowej
- światło poziome tunelu: 5,52m
- światło pionowe: 4,27m
- długość: 27,2m
Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
Realizacja była możliwa pod warunkiem utrzymania ciągłości ruchu na linii kolejowej. W tym celu wykorzystano konstrukcje odciążające.
Zaprojektowanie i wykonanie: przejścia podziemnego-tunelu, łączącego dworzec PKP z ul. Magazynową i parkingu przy ul. Magazynowej
30.04.2018 – 04.07.2019
Podstawowym celem zamierzenia inwestycyjnego była poprawa dostępności do dworca od strony centrum miasta dzięki przedłużeniu istniejącego przejścia pod torami. W ramach inwestycji wybudowany został również parking na 112 samochodów osobowych.
- światło poziome tunelu: 3,0m
- światło pionowe: 2,56m
- długość 21,44 m
Zamawiający: Urząd Miasta Inowrocławia
Kontrakt został zrealizowany w formule zaprojektuj i buduj z firmą POLWAR S.A.
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 656 w miejscowości Ełk w zakresie przejścia podziemnego pod torami
28.12.2015 – 31.10.2016
Rozbudowa w celu zwiększenia bezpieczeństwa pieszych oraz rowerzystów poruszających się wzdłuż drogi wojewódzkiej zaprojektowano tunel w nasypie kolejowym w formie konstrukcji gruntowo-powłokowej
- światło poziome tunelu: 5,520m
- światło pionowe: 4,27m
- długość 27,2 m
Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
Realizacja była możliwa pod warunkiem utrzymania ciągłości ruchu na linii kolejowej. W tym celu wykorzystano konstrukcje odciążające.
Zaprojektowanie i budowa przejścia podziemnego pieszo-rowerowego pod torami PKP w Białymstoku wraz z przebudową ulicy Kolejowej i Zwycięstwa w rejonie dworca PKP
11.12.2020 –
- Budowa Intermodalnego Węzła Komunikacyjnego w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną – Część I Centrum Przesiadkowe,
- Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok,
- Przebudowa Dworca Kolejowego w Białymstoku,
- Rozbudowa ul. Boh. Monte Cassino i Łomżyńskiej w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną z dowiązaniem się do istniejących pasów drogowych.
Przejście podziemne zaprojektowano w formie ramy zamkniętej w technologii monolitycznej o wymiarach w świetle poziomym 8,00 m oraz świetle pionowym min. 3,0 m (światło minimalne). Założono wykonanie pochylni wraz z zadaszeniami, przepompowni, oświetlenia wewnątrz przejścia oraz monitoringu podłączonego do sieci miejskiej.
Parametry techniczne:
- światło pionowe: min. 3,00m
- światło poziome: 8,00m
- klasa obciążenia ruchomego: LM 71 ze wsp. alfa / LM1 wg norm europejskich
Inwestor: Prezydent Miasta Białegostoku
Wykonawca: Strabag Sp. z o.o.



